Saturday, November 23, 2019

""နပ်‌ချေးညှစ်တာ ဘယ်ကောင်လဲ"

____________________________________________
   အဆောင်နေကျောင်းသားဟာသလေးကို မရိုင်းအောင်ရေးတတ်သလို့ရေးထားပါတယ်။အရေးအသားညံ့ရင် နားလည်ပေးပါ ဟာသလို့လဲမြင်ပေးပါ။အပျိုကြီး‌တွေအတွက်တွေးရာဆိုလဲ ကြိုက်သလိုတွေးပါ။သင်ဆရာမအပျိုကြီးတွေကို ဟာသပိုစ့်လေးအတွက် တောင်းပန်ပါတယ်။
_____________________________________________
    "နပ်ချေးညှစ်တာ ဘယ်ကောင်လဲ"
🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

     ရန်ဖြစ်တယ်ေအာ်သံကြားလို့ ဆရာမအပျိုကြီး ယောက်ကျားလေးအဆောက်ထဲ ရောက်လာတယ်။

ဆရာမ။  ။"ဟဲ့ရန်ဖြစ်တယ်ဆို ဘယ်သူ‌တွေတုန်း"

ကျောင်းသားတွေပြုံးစိပြုံးစိ တစ်ယောက်မျက်နာတစ်ယောက်ကြည့်ပြီးဘယ်သူမှမဖြေဘူး

ဆရာမ။  ။"ဟဲ့ ဖြေကြလေ ဘယ်သူနဲ့ဘယ်သူရန်ဖြစ်တာလဲ ဘယ်တုန်းကလဲ "

  ပြောင်စပ်စပ်နဲ့ကျောင်းသားတစ်ယောက်က အေးအေးဆေးဆေးပုံစံနဲ့ဖြေတယ်။

ကျောင်းသား။  ။"မနက်စောစောကပါဆရာမ အခုပြီးသွားပါပြီ"

ဆရာမ။  ။"ဘယ်သူနဲ့ဘယ်သူဖြစ်တာလဲ ဘာက'စ'ဖြစ်တာလဲ"

ကျောင်းသား။  ။"ဘယ်သူဆိုတာတော့မသိလိုက်ဘူး ထောင်ထောင် ထောင်ထောင်နဲ့တစ်ယောက်ကကျန်တဲ့ငါးယောက်ကိုစိမ်ခေါ်တာကနေ ငါးယောက်နဲ့တစ်ယောက် 'စ'ဖြစ်ကြတယ်ထင်တယ်ဆရာမ"

ဆရာမပြူးသွားတယ်(မျက်လုံး)

ဆရာမ။  ။"အဲ့ဒီတော့ဘာဆက်ဖြစ်ကြသလဲ"

‌ပြောင်စပ်စပ်ကျောင်းသားက ခေါင်းကုပ်စဉ်းစားသလိုလိုလုပ်ပြီး

ကျောင်းသား။ ။"အင်း.....ဆယ်မိနစ်လောက်ရုန်းရင်းဆန်ခတ်ဖြစ်ပြီး မချိမဆန်အော်ဟစ်ငြီးညူနေသံကြားရတယ် တစ်ယောက်သမားနပ်ချေးထွက်သွားတယ်ဆိုလားပဲ ကျနော်တိုလဲသွားမကြည့်ရဲတာနဲ့ ရန်ဖြစ်နေတယ်ဟေ့လို့အော်လိုက်တာပါဆရာမ"

ဆရာမအပျိုကြီးမျက်နာမှာ စိုးရိမ်ထိတ်လန့်ပြီးစိတ်၀င်တစ်စားနားထောင်နေတယ်။ကျောင်းသားကဘာမှဆက်မပြောပဲ အခန်းပြင်ဘက်ထွက်ဖို့ပြင်လိုက်တယ်။

ဆရာမ။   ။"ဟဲ့ ဟဲ့ ပြီးအောင်ပြောလေ ဘယ်သူတုန်း ဘယ်နားမှာဖြစ်တာတုန်း ခုဘယ်မှာလဲ"

ကျောင်းသား။   ။"ဘယ်သူမှန်းကိုမသိလိုက်ဘူးဆရာမ ဖြစ်တာတော့ ရေချိုးခန်း ထဲမှာဆရာမ ကျန်တာတော့ ကျန်တဲ့ကျောင်းသားတွေမေးကြည့်ပါဆရာမ ကျနော့်ဘာသာအချိန်နီးနေလို့သွားပြီဆရာမ"

ပြောပြီးတာနဲ့တန်းလစ်တော့တာပဲ။ကျန်တဲ့‌ေကျာင်းသားတွေက တိတ်လို့ဆိတ်လို့။ဆရာမသာ တိုးလို့တန်းလန်းနဲ့မကျေမနပ် အားမလို အားမရဖြစ်ပြီး ပွစိပွစိနဲ့ရေချိုးခန်းဘက်ထွက်သွားလေရဲ့။

ခဏလေးကြာတော့ရေးချိုးခန်းဆီကဆရာမအသံထွက်လာတယ်

""ရေချိုးခန်းကိုသန့်သန့်ရှင်းရှင်းသုံးကြပါဆို ဘယ်တေးချင်းဆိုးတွေက နပ်ချေးတွေအများကြီးညှစ်ထားကြတာလဲ"""

ကျောင်းသားတွေ ကိုယ်စီကိုယ်စီ လစ်ကုန်ရော

Aung Zaw Htay
   24/2019

No comments:

Post a Comment